Naschoolse opvang

Dikke Maatjes
Kinderopvang Dikke Maatjes biedt in samenwerking met onze school naschoolse opvang. Dikke Maatjes is al ruim 15 jaar professionele kinderopvang in Haarlem en Santpoort. Uw kind wordt ondergebracht in het gebouw van Dikke Maatjes aan de Orionweg 77 in Haarlem. De kinderen worden van school opgehaald door de pedagogisch medewerkers van Dikke Maatjes. Voor de locatie Zaanenschool gebeurt dit lopend. Buitenspelen doet de Dikke Maatjes op meerdere locaties: het Zaanenpark, het schoolplein van de Zaanenschool of op het schoolplein van de Zonnewijzer. Tijdens de BSO tijd zijn er verschillende activiteiten welke het karakter hebben van een miniworkshop, verder zijn er diverse vakdocenten in sport, dans en zang verbonden aan de BSO van Dikke Maatjes. In de vakanties gebruiken wij diverse malen per week onze touringcar en gaan wij er op uit naar diverse boeiende of uitdagende locaties. Meer informatie treft u op onze website: www.dikke-maatjes.nl. U kunt contact opnemen via de email: info@dikke-maatjes.nl of via telefoon nummer 023-5265333.

Partou
Buitenschoolse opvang (BSO) en vakantieopvang Partou is gevestigd in de aula van de Liduinaschool Timorstraat. De kinderen die op de Zaanenschool zitten, brengen we na school lopend naar de BSO. Bij de BSO doen we elke dag afwisselende activiteiten met de kinderen, waarbij we rekening houden met waar zij op dat moment zin in hebben. Lekker kokkerellen, een spelletje doen, knutselen, bouwen of een theatervoorstelling maken? Het kan allemaal! Er is genoeg speelmateriaal om uit te kiezen en we hebben een echt podium. Hoe leuk is dat?! Liever even relaxen op de bank? Dat mag natuurlijk ook. Bewegen doen we in de gymzaal of lekker met je vrienden samen buiten spelen op het aangrenzende grote schoolplein. Ook in de schoolvakanties en op sluitingsdagen is uw kind van harte welkom! We hebben iedere vakantie leuke activiteitenprogramma’s, maken uitstapjes naar een museum, theater of speeltuin, en organiseren uitdagende workshops, zoals graffiti en bootcamp. Daarnaast hebben wij onze speciale jaarlijkse activiteiten zoals; vriendjesweek, modderweek, natuurbus en nog veel meer. Uw kind vermaakt zich de hele dag bij ons en we zorgen dat uw kind zich prettig voelt tussen de andere kinderen. Dankzij onze app beleeft u de hele dag mee met uw kind. Nieuwsgierig? Loop eens langs of kijk hier voor meer informatie, het aanvragen van een rondleiding of om je kind direct in te schrijven.

Hero
Leerlingen van de Zaanenschool kunnen voor de buitenschoolse opvang terecht bij Hero Kindercentra. Alle BSO locaties van Hero Kindercentra zijn open tot 18.30 uur. In schoolvakanties en op margedagen is de opvang de hele dag open vanaf 08.00 uur. Hero Kindercentra staat voor sterke pedagogische kwaliteit, bevlogen medewerkers, zeer tevreden ouders en een toekomst gerichte opvang vol avontuurlijke activiteiten! De kinderen worden opgevangen op: BSO De Octopus, Wilgenstraat 81, 2023 NN, Haarlem BSO Sportiv-O, ’t Hoenstraat 1, 2023 KW, Haarlem BSO Kleef & Co, ’t Hoenstraat 7, 2023 KW, Haarlem BSO De Parachute, Timorstraat 38, 2022 RG, Haarlem. Inschrijven, informatie of een rondleiding aanvragen? info@herokindercentra.nl of bel 023 – 5123920.

Knutselkookclub
Is uw kind een echte keukenprins(es) of knutselkoning(in)? Dan bent u bij ons aan het juiste adres. De Knutselkookclub biedt een leuke, leerzame tijdsbesteding voor kinderen. Na school kun je terecht bij onze kook BSO om je eigen avond eten te maken. Of zoek je een leuke hobby? Kom dan gezellig naar 1 van onze kookclubs of creatieve clubs. Bovendien zijn we ook heel goed in het vieren van een feestje! Je kunt kiezen uit thema’s als piraten of prinsessen, (eenhoorn)taarten, pizzabakfeesten en ook voor een timmerfeest draaien we onze hand niet om. Kom gerust een keertje langs om een kijkje te nemen, of neem contact met ons op! amsterdam@knutselkookclub.nl of bel naar 06-27652697.