Overblijf

Uw kind kan tussen de middag van 12.00 tot 13.00 uur naar huis om een broodje te eten. Maar het is natuurlijk ook mogelijk om op school een broodje te eten. Hierbij maken wij gebruik van de tussenschoolse organisatie de Knutselkookclub. Het eetmoment is zowel bij onze buitenschoolse opvang als bij de tussenschoolse opvang een belangrijk rustmoment. Kinderen kunnen in dit moment van de lunch genieten in een huiselijke en gezellige sfeer. De werknemers van de Knutselkookclub begeleiden de kinderen hierin, ze dekken samen met de kinderen de tafel en gaan gezamenlijk genieten van de lunch. Daarnaast is er natuurlijk tijd om te knutselen, spelletjes te spelen en vooral om lekker buiten te spelen.

Heeft u interesse in de de tussenschoolse opvang?
Zij bieden twee opties waar uit gekozen kan worden.
-een jaarcontract
-een 10 rittenkaart

Structurele tussenschoolse opvang op basis van een jaarcontract

• € 2,50 per keer (minus de studie- en vakantiedagen).
  • Vooraf kunnen jullie een keuze maken voor het aantal dagen en welke dagen in de week.
  • Facturering zal maandelijks achteraf plaatsvinden, aan het einde van de maand, door middel van automatische incasso.
  • We hanteren een opzegtermijn van één maand.

Incidentele tussenschoolse opvang op basis van een 10 rittenkaart van € 27,50

• € 2,75 per keer.
  • Facturering zal plaatsvinden na aanschaf van de rittenkaart en gaat mee met de eerstvolgende automatische incassoronde.
  • U kunt uw kind uiterlijk één werkdag voor de gewenste opvangdag aanmelden voor de overblijf. Dit kan per email of whatsapp 06-17449478 haarlem@knutselkookclub.nl

Daarnaast rekenen we eenmalig €7,50 administratiekosten. Deze komen te vervallen als uw kind lid is of wordt van onze buitenschoolse opvang.

Inschrijven voor de tussenschoolse